כל הרעיון בקורס הזה הוא לא לחשוב שהילד שלנו הוא איזה רובוט צייתן
שלא עושה טעויות
זה לא התפקיד שלנו
התפקיד שלנו הוא ליצור אווירה שתומכת בהתנהגות טובה שלו,
תומכת בצמיחה שלו,
תומכת בו כשהוא טועה
הוא אף פעם לא יהיה מושלם
וגם לא אנחנו.
הקורס שאני מציעה הוא אחר
קורס לייזר ממוקד, מדויק, מהודק
ונועד רק לתת מענה ספציפי
למגוון התנהגויות מאוד רחב של ילדים בכל גיל.
אי אפשר להתעלם מהעובדה שישראל במלחמה
אי אפשר, באמת, הלוואי ויכולתי
אבל אי אפשר לייחס כל התנהגות של כל ילד
למלחמה
כי אין באמת קשר.
הילדים הצעירים שלנו לא יודעים שמתחוללת בחוץ מלחמה
הם כמובן מרגישים משהו
מבינים משהו
מזהים שאנחנו לא כתמול שלשום
אבל זה לא רלוונטי לצרכים שלהם
תחשבו שניה על ילד שבוקעת לו שן ראשונה או חמישית
האם השן תתעכב כי בחוץ מלחמה?
התשובה היא לא
האם ילד שצריך להיפרד מהטיטול וכבר בשל לצרכים באסלה
יעכב את עצמו כי בחוץ מלחמה?
התשובה היא לא
אני יכולה להמשיך אבל נראה לי שהנקודה ברורה
ובדיוק כמו פרידה מטיטול או בקיעת שיניים
ככה גם ההתפתחות הטבעית של ילדים צעירים
ככה בימים רגילים
וככה גם בימי מלחמה
יש להם צרכים שלא מקבלים מענה,
וכשהם לא מקבלים מענה הם ״צורחים״ את הצרכים שלהם
ואנחנו נוכל לראות את זה קורה בשלושה מסלולים
רגרסיה –
חזרה למוצץ , לבקבוק, לשמיכה, הרטבת לילה או יום
התנהגויות מופנמות –
דיבור ביללנות, בכי מרובה, היצמדות אלינו, שינה בתנאים מסוימים לידנו או איתנו
התנהגויות מוחצנת –
טנטרומים בפרקי זמן ארוכים, בתדירות ובעוצמה גבוהה יותר, נשיכות, זריקת חפצים,
קללות, מריבות אחים בלתי נגמרות והצקות
אנחנו מייחסים את ההתנהגויות האלה למלחמה, אבל זו לא רק המלחמה
אולי גם המלחמה, אבל לא רק.
ילדים לא מתנהגים כמו שצריך
כי לא לימדנו אותם להתנהג כמו שצריך כי אנחנו לא רגועים
או לא יודעים מה לעשות כשהם מתנהגים בצורה מסויימת
כי אנחנו נותנים להם פרסים ולא תאמינו מה הפרסים האלה באמת מחזקים
וכי את הפרס הכי חשוב, הכי חזק והכי חשוב להם
אנחנו כמעט ולא נותנים להם או לא נותנים להם מספיק ממנו
אני מבטיחה לכם שאחרי 5 השיעורים האלה,
תבינו את הילדים שלכם אחרת
תהיו הרבה יותר ברורים לעצמכם ולמה אתם פועלים בצורה מסויימת
תבינו איך סמכות הורית נראית כשהיא חיובית
ותירגעו
ואז גם הילדים שלכם יירגעו
לא משנה בני כמה הם
לא משנה בני כמה אתם
או כמה ילדים יש לכם
אבל רק אם תרשמו – תדעו
כל התוכן בקורס מוקלט וניתן לצפיה בכל עת ונשמר לתמיד
הקלטת מפגש עם אפרת באורך 120 דקות
לכל שיעור מצורף דף עבודה
שתוכלי להקשיב לו או לצפות בו
אנחנו המרחב הבטוח של הילדים שלנו
אבל כשאנחנו לא בטוחים בתגובות שלנו
כשאנחנו מרגישים שהילד עושה לנו דווקא
אנחנו לא יכולים להיות רגועים ושקולים בתגובות אליו
אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו עושים ואיך אנחנו מגיבים
כדי להיות שלווים וקרי רוח
בתגובות להתנהגויות שונות של ילדים.
נכיר 4 עובדות חשובות על התנהגות ילדים:
עובדה ראשונה:
התנהגות היא תוצר של סביבה
עובדה שניה:
התנהגות מתעצבת באמצעות תוצאות
עובדה שלישית:
תוצאות חיוביות אפקטיביות יותר לשינוי התנהגות של ילדים
עובדה רביעית:
תצפית על הילד יכולה לעזור לנו להבין האם ההתנהגות של הילד הוחלשה או התחזקה
גבולות וסמכות הורית – עיקרון 1
איך מה שאנחנו חושבים על הילד משפיע על ההתנהגות שלו
מודל מחשבה > רגש > פעולה
מה אנחנו יכולים לעשות כשהילד אומר לנו ״לא״? (כבר מגיל שנה וחצי)
מה אנחנו עושים כשהחדר מבולגן וביקשנו כבר מאה פעם?
איך נוכל לשנות את התגובה שלנו כדי להשיג את ההתנהגות שאנחנו רוצים?
גבולות וסמכות הורית – עיקרון 2
איך אפשר לראות את הטוב כשהכל כל כך קשה עם הילד?
איך אפשר ליצור סביבה שבה הילד רוצה להתנהג כמו שצריך?
יחס חיוביות בקשר עם הילדים – איך חיוביות שלנו ההורים מגדילה התנהגות טובה של הילדים
3 דרכי תגובה כשהילד טועה או לא מתנהג כמו שלימדנו או כמו שצריך?
גבולות וסמכות הורית – עיקרון 3
אנחנו מאמנים, מלמדים ומחנכים את הילדים
משולש הקסם של ההורות החיובית
מה זו משמעת? איך משיגים אותה בלי איומים, צעקות או עונשים?
מה אנחנו רוצים ללמד את הילד?
איך אנחנו יכולים לעזור לו?
איך נדע אם הציפיות שלנו מהילד ריאליות?
3 שלבים ללמד כל ילד כל התנהגות!
גבולות וסמכות הורית – עיקרון 4
3 קטגוריות שונות של התנהגויות איזה התנהגויות נחזק ומאיזה נתעלם?
למה עד גיל 6 יש לנו את אתגרי ההתנהגות הגדולים ביותר?
למה התעלמות היא כלי מעולה לחיזוק סמכות הורית?
איך להישאר עקביים עם הכלים שרכשנו
הכלים האלה מתאימים לילדים בכל גיל
וכשאת מבינה למה ילד מתנהג בצורה מסוימת
כשאת מקבלת את הסיבה ודוגמה לכלי שאיתו את יכולה לפעול
את יכולה להוסיף גם אסטרטגיות משלך
לכל ילד בכל גיל וכמעט בכל סוג של נסיבות
בשגרה ובהיעדר שגרה
בין חגים בתוך חגים
בימי לימודים ובחופשות מהלימודים
אז אלו 5 חלקים אבל הם אינסופיים
בהקלטת שיעור הפרטי עם אמא מאמנת
שצולם בהיכל התרבות מול קהל חי
למדנו מה הן 4 העקרונות ללמד ילדים איך להתנהג
ונציע כלים להתמודדות עם 4 אתגרי ההורות הנפוצים ביותר
כל המידע והכלים מבוססים על מדע הפסיכולוגיה החיובית.
תצאו מהשיעור עם הבנה מקיפה איך אפשר להציב גבולות
כדי שתוכלו להרגיש שאתם בדיוק ההורה שחלמתם להיות.
654 555 ש”ח בלבד
5 מפגשי זום מוקלטים מראש
5 שיעורי וידאו מוקלטים
הנשארים פתוחים לתמיד
בונוס! הקלטת שיעור פרטי
חוברת ודפי עבודה
פתוח לכל החיים וניתן לצפות שוב ושוב
הכל מוקלט! תוכלו לצפות בהם שוב ושוב וככל שתבחרו
את לא צריכה שגם הוא יהיה מיושר קו איתך כרגע
כשאת תחיי ותעבדי עם הכלים
הוא כבר יצטרף – מילה שלי
כמובן שאם בא לו – זה יהיה מבורך, מעניין ובדרך כלל גם ירתום אותו
אבל לא לריב איתו ולא לבקר אותו
שחררי, תתמקדי בתהליך שלך
בארור! הבטחה שלי, זה לא חוזר על תכנים שאתם כבר מכירים
זה בוודאות מחדש גם לכם. זה אחלה שילוב תוכנית האון ליין + הקורס הזה
כן! שיניתי את השם שלו כי הבנתי שלא ממש ברור על מה הקורס הזה מדבר
אני בטוחה שאחרי שנסיים יחד תביני למה השם המקורי הוא עיצוב התנהגות
וכשכולם ידברו איתך על סמכות הורית ומשמעת – את כבר תביני שזה בכלל משהו אחר
כן. לרווקים הוא לא מתאים :-)
אם יש לכם ילדים, לא משנה בני כמה
זה תוכן שקריטי לדעת בעיני
את יכולה לשאול אותה כאן ואחזור אלייך בהקדם.
52 שבועות בהם תקבלי למייל תוכן 'הידעת?' שיעזור לך להבין טוב יותר את הילדים שלך
אמא מאמנת בע״מ
רחוב אהרון איתין 2 תל אביב , 6900316
בטלפון: 077-3200785
במייל: help@imameamenet.co.il
או
לחצי כאן להתחלת שיחה בוואסטאפ